Добіг кінця Всеукраїнський місячник шкільних бібліотек, що проходив під гаслом «Книга і читання - важливий чинник у вихованні духовних цінностей учнів». Для вихованців Львівського училища фізичної культури це був час активного пізнання, цікавих знайомств, щирих спілкувань. Зокрема стартував довготривалий проект «Час читати», в якому розпочинали працювати вихованці відділення вільної боротьби за підтримки вихователя Лариси Замлинської та вчителя спорту Сергія Слюсаренка. Сьогодні до роботи у проекті вже долучилися майже всі класи та виховні групи закладу. Ми пишаємося, що завдяки книзі розширилося коло наших приятелів. Дитяча письменниця Наталка Малетич; поет, прозаїк, підполковник ЗСУ Володимир Тимчук; журналіст, літературний редактор Ірина Мартин; юний поет Максим Білецький; бібліотека-філія №10 ЦБС для дітей м. Львова в особі завідувача Марини Старощук щиросердно підтримали прагнення спортсменів до читання. Не стояв осторонь і давній партнер закладу у царині національно-патріотичного виховання молоді - бібліотека ім.О.Ольжича ЦБС для дорослих.
Впродовж місячника шкільна книгозбірня зустрічала своїх читачів розмаїттям книжкових виставок, відкритих переглядів літератури, мистецько-літературних інсталяцій тощо.Особливою популярністю серед читачів користується виставка-рекомендація «Доля книги залежить від того, як іі читають», на яку кожен охочий може поставити прочитану ним книгу, щоб в такий спосіб порекомендувати її до читання іншим.
Ліна Костенко, Василь Шкляр, Юрій Андрухович, Ірен Роздобудько, Галина Вдовиченко, Андрій Кокотюха, Володимир Лис, Марія Матіос, Мирослав Дочинець – це далеко неповний перелік сучасних українських авторів, творами яких укомплетовано книжковий фонд бібліотеки училища. До послуг користувачів – широкий спектр періодичних видань. Було б бажання читати…Адже читачами так само, як й чемпіонами, не народжуються, читачами стають. Тому, фінішуючи у жовтневому бібліотечному марафоні, дещо вдамся до роздумів.
Сьогодні ми, шкільні бібліотекарі, у тандемі з педагогами покликані прищеплювати підростаючому поколінню уміння вчитися, працювати, спілкуватися, жити. Всі ці уміння молодь може отримати з книг. Отже, головна місія сучасної бібліотеки – зробити інформацію доступною та зацікавити нею користувача. А, власне, шкільна бібліотека - особливе педагогічне середовище, де бібліотекар у своїй професійній діяльності виступає як тьютор, який формує навички й уміння самоосвітньої діяльності учнів; консультант при пошуку джерела інформації; наставник, який навчає критичному осмисленню знайденої інформації; організатор індивідуальної та колективної читацької діяльності учнів. Адже за Василем Сухомлинським «Школа як колиска народу, колиска духу і культури народної живе перш за все у КНИЗІ».
Підготувала Олена Сторожук