З 18.11 по 24.11.2024 у фаховому коледжі спорту проходив тиждень математики. Упродовж тижня учні брали участь у різноманітних конкурсах, що сприяли розвитку математичної культури та грамотності, логічного, аналітичного та просторового мислення, підвищенню інтелектуального рівня, формували практичні навички застосування знань, які школярі здобули на уроках математики. Завданням тижня було підвищити інтерес учнів до навчальної діяльності, формування наукового світогляду, розширення й поглиблення знань, підвищення мотивації та пізнавального інтересу до математики.
Заходи були спрямовані на:
- розвиток творчої фантазії;
- логічного мислення;
- уміння орієнтуватися в інформаційному просторі;
- підвищення інтересу до вивчення математики;
- розвиток пізнавальної діяльності;
- формування обов'язковості, відповідальності, креативності.
Розпочався тиждень математики активно: діти розгадували кросворди, брали участь у виставці газет, вікторинах, конкурсах, крім цього кращі учні виконували завдання олімпіади.
У вівторок Стасишин У.І з 9-В класом провела гру “Математичний експрес”, мета якої була сприяти підвищенню інтересу учнів до математики, розширенню їхнього кругозору, формувати вміння переносити надбані знання в нові нестандартні ситуації; розвивати логічне мислення, спостережливість, кмітливість; прагнення до виявлення ініціативи, розкриття й реалізації власного інтелектуального потенціалу; виховувати культуру математичного мислення, вміння працювати в команді задля досягнення спільної мети. Найактивнішими були Гаук Микола, Король Арсеній, Нагірний Кирил. Учні активно і точно відповідали на запитання, здобуваючи при цьому максимум балів, і переходили до наступної станції із запитаннями. Завдання були різного рівня складності та нестандартні за структурою.
Кобилецька О.І. провела захопливі математичні ВебКвести з учнями 7 та 8-х класів. Метою ВебКвестів було актуалізувати та поглибити знання учнів з тем «Степінь з натуральним показником», «Лінійні рівняння», «Трикутники». Учні класів були поділені на команди. Гравці по черзі шукали «приховані» об'єкти ВебКвесту на комп'ютері вчителя і розв'язували завдання з алгебри та геометрії – «ключі» для виходу з кімнати ВебКвесту. За правильні відповіді команди отримували бали та бонуси. З учнями 9-х класів ВебКвести Кобилецька О.І. проводила на уроках інформатики. Ця математична гра дала можливість залучити всіх учнів та в інтерактивній формі провести уроки. Найактивнішими були Труш Артем, Онуфрій Софія, Стрельцов Артур, Андрейчук Олександр (7 клас), Федак Тарас, Майданська Іванна, Возний Мирослав, Тодосійчук Артем (8-А кас), Мартиняк Артем, Курман Анна, Дмуховський Данило (8-Б клас).
Юрчишин О.Г. з 10-ми класами провела цікавий урок на тему: “Оригамі та кусудама в математичних моделях”. Цей урок поєднує мистецтво оригамі з математикою, показуючи, як геометричні фігури можуть бути використані для створення складних моделей. Учні вивчали основи оригамі, зокрема техніки складання та принципи симетрії. Вони також дізналися про кусудаму — традиційне японське оригамі, яке складається з кількох модулів, які з'єднуються разом. Урок включав практичну частину, де учні самостійно створювали кусудами, використовуючи різні математичні принципи, такі як площі, об'єми та пропорції. Відзначились на уроці такі учні, як Кутнів Максим, Дробко Софія, Попівняк Ліля, Боднарчук Юля, Матвійчук Ніка.
Також Кобилецька О.І. провела інтегрований урок з математики та історії для учнів 8-А класу в Музеї історії науки і техніки, на який запросила вч.Юрчишин О.Г. і Нестерука Н.Ю. Відвідавши унікальну виставку раритетних зразків транспорту "Ретро гараж", учні ознайомилися з приватною колекцією велосипедів, мопедів та мотоциклів першої пол. — середини ХХ ст. Андрія Гладуна, зразками американського автопрому 70— 80 рр. ХХ ст. із збірки Тараса Майби та продукцією Львівського мотозаводу 50—70 рр. ХХ ст., що дало можливість сформувати комплексне уявлення про історію розвитку транспорту та комунікацій.
Родзинкою музейного уроку був математично-історичний квест, завдання до якого разом з екскурсоводом підготували вчителі. Дві команди учнів захоплено і наввипередки одну за одною розв'язували задачі квесту, але врешті перемогла дружба. Усі учасники заходу отримали сертифікати та подарунки.
Не відставали в роботі й учні 11-х класів, які разом з Стасишин У.І. провели Математичний STEM-КВЕСТ, який дав змогу відшукати основні математичні фігури, які були приховані за певною кількістю питань та підказок. Групи виконували завдання по категоріях і відповідно набирали певну кількість балів. У кінці уроку учні, які мали максимальну кількість балів,отримали ключ з цифрою, яка була частиною коду до завершального етапу квесту. Активно працювали під час квесту – це Єрошенкова К., Денека Д., Сивак В.(11-А), Дорош А., Любченко А., Цвігун В.(11-Б), Душний Б., Веремійчик Д., Канайло Е., Корчак О.(11-В)
Крім цього Стасишин У.І. залучила усіх учнів 11-х класів до проходження онлайн-тестів з математики, щоб орієнтуватися в успішності на сьогоднішній день.
З 9-А та 9-Б класами Юрчишин О.Г. провела нестандартний урок-гру "Графіки функцій", який був присвячений графікам функцій і мав форму інтерактивної гри. Учні працювали в групах і отримували завдання, пов'язані з побудовою графіків різних функцій. Завдання включали порівняння графіків, визначення координат точок перетворення, а також аналіз властивостей функцій. Урок було проведено динамічно та цікаво. Добре орієнтувались та проявили себе Мигаль С., Павлось , Соболевська С, Петровська, Здріла В.
Тиждень пройшов на високому науково-методичному рівні. Діти показали гарні знання, уміння та зацікавленість математикою. Учителі організовано та колективно сприяли активній участі дітей та якісному проведенню заходів.
Протягом тижня учні школи виготовляли математичні стінгазети, у яких проявили уміння відшукати цікаву інформацію, використовуючи різні джерела, свої художньо-естетичні таланти та навики малювання. Усі роботи були креативними та цікавими. Вчителі обрали 5-ку кращих робіт:
1.Шимон Вероніка 7 клас
2.Окопна Діана 9-А
3.Смірнов Павло 9-В
4.Хлян Софiя 8-Б
5.Петровська Софія 9-б
Також традиційно протягом тижня математики учні писали письмову роботу на визначення кращого математика коледжу. Отож, рейтинг кращих математиків:
1
|
Заплатинський Олег
|
10г
|
2
|
Федак Тарас
|
8а
|
3
|
Малкова Олександра
|
11а
|
4
|
Возний Мирослав
|
8а
|
5
|
Мартиняк Артем
|
8б
|
6
|
Буйна Олеся
|
9б
|
7
|
Труш Артем
|
7
|
8
|
Якиміа Анна-Марія
|
9б
|
9
|
Демків Артем
|
10б
|
10
|
Паливода Євген
|
10б
|
11
|
Михайлюк Ольга
|
10в
|
12
|
Демський Дмитро
|
11в
|
13
|
Дорош Антон
|
11б
|
14
|
Цвігун Владислав
|
11б
|
15
|
Душний Богдан
|
11в
|
16
|
Курман Анна
|
8б
|
17
|
Король Арсеній
|
9в
|
18
|
Окопна Діана
|
9а
|
19
|
Стойка Маріанна
|
7
|
20
|
Алєксєєва Соф'я
|
9а
|
21
|
Полеванчук Сергій
|
9в
|
22
|
Боднарчук Юля
|
10в
|
23
|
Єрошенкова Ксенія
|
11а
|
24
|
Кутнів Максим
|
10г
|
25
|
Федак Захар
|
10а
|
26
|
Петрина Ігор
|
10а
|