З 21 по 26 жовтня 2019р. у Львівському училищі фізичної культури проходив тиждень математики. Завданням тижня було підвищити інтерес учнів до навчальної діяльності, формування наукового світогляду, розширення й поглиблення знань, умінь і навичок, а також виховання самодисципліни та самоорганізації. Впродовж тижня використовувались різні прийоми і форми організації навчальної діяльності учнів, які забезпечували підвищення мотивації та пізнавального інтересу учнів, сприяли розкриттю внутрішнього їхнього потенціалу.
У рамках тижня математики у 7 класі був проведений урок-квест на тему «Перпендикулярні прямі» (вчитель Качкевич Л.Г.). Учні засвоїли означення перпендикулярних прямих, розв’язували завдання практичного змісту. Особливо активними були такі учні, як Домчак Н., Огорілко М., Петрусь Д., Пилипчук Д., Турянський Р.
Для учнів 8-А класу (вчитель Кобилецька О.І.) був проведений урок ментальної арифметики тренерами Клубу Indigo. На занятті діти вчилися працювати з абакусом, тренували за допомогою спеціальних вправ посидючість, уважність, комунікацію, уяву, інтуїцію, логічне мислення. У математичних двобоях найкращими були Коробов М., Костюк Р., Хмельовський Д., Шеховцова О., Креховецький С., Єлманова. Приємно здивували під час виконання завдань на додавання та віднімання тризначних і чотиризначних чисел швидкістю мислення Гаврилиця І. й Шайда Д. Особливо зацікавився усним рахунком великих чисел Тарнакін В., який задавав багато грунтовних питань тренерам. З вправами на концентрацію уваги відмінно впорались Костриця О. та Кучер Д.
Для учнів 8-Б класу Кобилецька О.І. провела урок-вікторину, який складався з бліцопитувань, ребусів, логічних задач та змагальних ігор. Діти демонстрували вміння спрощувати раціональні дроби, доводити тотожності, розв’язувати задачі з геометрії на знаходження невідомих кутів трикутників та чотирикутників. Учні показали достатні результати з математики, уміння орієнтуватися у нестандартних умовах, злагоджену роботу в командах, збагатили свої знання з предмету. Всі активно працювали, кожен прагнув принести якомога більше балів своїй команді, особливо відзначились Газієв Н., Калинка В., Ковальчук В., Лободинський А.
Не менш цікавим і захоплюючим для учнів 9-А і 9-В класів виявився математичний калейдоскоп, проведений вчителем Задорожною І.І. Дві команди учнів «Ікс» - 9-А кл. та «Ігрик» - 9-В кл. показали свої знання з алгебри та геометрії, змагаючись у різних конкурсах. Діти розгадували математичні кросворди, складали математичне лото, показали вміння спрощувати вирази із степенями та на застосування формул скороченого множення, розв’язування задач з геометрії на знаходження відстані між точками в декартовій системі координат та знання математичних понять. Активними були всі учасники, особливо відмітились Чучмарьова Я., Микаєвич В., Яковлєв Д. (9-А кл.), Шеремет М., Коваль Є. (9-В кл.). Перемогу отримала команда «Ікс».
Для закріплення вмінь досліджувати степеневі функції з натуральним та цілим показниками та будувати графіки функцій методом математичного аналізу за допомогою комп’ютерних програм учні 10-В класу на уроці інформатики (вчитель Кобилецька О.І.) працювали над проектами. Найактивнішими були Шарун В., Сологуб В., Марченко М.
З учнями 11-Г класу був проведений турнір "Математика - дорога до знань" (вчитель Стасишин У.І.). Учні розв'язували завдання з різних тем у форматі ЗНО і демонстрували свою вправність та знання. Кожен мав змогу отримати бали і бути лідером на даному турнірі. Найбільш активними учасниками турніру були: Бавшина В., Васильєва С., Точілін А., Панциру О., які чітко відповідали на запитання і отримували додаткові задачі.
Протягом тижня учні школи виготовляли математичні стінгазети, у яких проявили уміння відшукати цікаву інформацію, використовуючи різні джерела, свої художньо-естетичні таланти та навики малювання. В кінці тижня проведено конкурс стіннівок, переможницею якого стала учениця 9-А класу Козак Анна.
Проведення таких заходів під час предметних тижнів розвиває інтерес учнів до вивчення предмету, творчу уяву, художній смак, навички змагання, логічне та просторове мислення, посилює пізнавальну мотивацію, підвищує інтерес до активної творчої та самостійної діяльності, формує навички самостійності.