Саме ці слова стали закликом до інтерактивного обговорення семикласниками Львівського училища фізичної культури повісті Івана Франка «Захар Беркут». Черговий захід проекту «Кидаймо мишку! Читаймо книжку!» знову об’єднав учнів та їхніх наставників Надію Шишкову, Наталію Дуку, Ларису Замлинську, Тараса Павліша, Галину Бережну навколо книги. Розділившись на три команди, діти разом з педагогами залюбки впізнавали героїв повісті за описом, розкривали секрети «таємничих скриньок», долали суперважкий марафон із запитань щодо змісту твору, вправлялись у влучності й витримці тощо.
Цьому справжньому святу книги передувала велика підготовча індивідуальна і групова робота: окрім прочитання книги, учні з наставниками подивились художній фільм 1971 року, знятий за мотивами однойменної повісті Івана Франка, художньо зобразили ці події й написали листи до головних героїв твору (Максим Огорілко, Домініка Петрусь, Юрій Кокодиняк), в яких висловили своє ставлення до тогочасних подій й героїчних діянь далеких предків.
Впродовж усього обговорення у думках учасників дійства лунала велика-превелика любов до України і гордість за свій волелюбний народ, отож повість Івана Франка «Захар Беркут»торкнулася найтонших струн сердець спортового доросту.
Безумовною лідеркою заходу стала фехтувальниця Домініка Петрусь, яка разом із супервлучною гандболісткою Юлією Біліченко вивела свою команду на перше місце (41 бал). Роман Турянський, Максим Огорілко і Назар Грабовенський потужно представляли команду «Беркут» (32 бали). Юрій Кокодиняк та Данило Пилипчук доклали зусиль до гідного завершення командою «Сторож» інтелектуальних змагань (29 балів).
Потому усі команди гарно проявили себе у тренінгу «Вчимося вести публічну дискусію», долучившись до обмірковування альтернативних тем: «Краще не читати книжок», «Чому корисно читати книжки?» В результаті бурхливого обговорення семикласники й педагоги вирішили одностайно: «Кидаймо мишку! Читаймо книжку!» А завідувачка бібліотеки Олена Сторожук підсумувала плідну дискусію думкою сучасних вчених щодо читання власне друкованих книжок, зокрема художньої літератури.
Безперечно, двостороння комунікація (педагоги, учні та бібліотекар) була вдалою завдяки застосуванню інноваційних методів бібліотечної роботи, в тому числі й використання такого дієвого засобу, як фанфік, який розвиває в учнів нестандартне мислення, формує вміння перенесення ними знань і умінь у нову ситуацію, сприяє створенню ситуації успіху для особистості.
Тішить й те, що новий бібліотечний проект «Кидаймо мишку! Читаймо книжку!» щиро підтримує «педагогічний трикутник», який опікується семикласниками.
Підготувала Олена Сторожук