|
Домашні завдання 7 клас
Домашні завдання на І семестр 2022-2023 н. р.
Геометрія 7 клас
Місяць
|
№
|
Перелік тем
|
Домашні завдання
|
Вересень
|
Тема 1. ЕЛЕМЕНТАРНІ ГЕОМЕТРИЧНІ ФIГУРИ ТА ЇХ ВЛАСТИВОСТІ ( 8 год.)
|
1.
|
Найпростіші геометричні фігури.
|
№ 10,15,17
|
2.
|
Точка, пряма, відрізок, промінь, кут та їх властивості.
|
№ 19,22 ст.11-12, п.1
|
3.
|
Вимірювання відрізків і кутів
|
№ 38,43,46 ст.17, п.2
|
4.
|
Бісектриса кута
|
№ 70,72, 76 ст.24, п.3
|
5.
|
Відстань між двома точками.
|
№80,83,87 ст.24-25, п.3
|
6.
|
Розв’язування задач. Самостійна робота.
|
В.1;В.2; ст..27
|
7.
|
Розв’язування задач. Підготовка до контрольної роботи.
|
В.3;В.4; ст.27
|
8.
|
Контрольна робота №1
|
Повторити вивчений матеріал
|
Тема 2. ВЗАЄМНЕ РОЗМІЩЕННЯ ПРЯМИХ НА ПЛОЩИНІ
|
9.
|
Аналіз контрольної роботи. Суміжні кути та їх властивості
|
№ 105,108,111; ст.35, п.4
|
Жовтень
|
10.
|
Вертикальні кути та їх властивості
|
№114, 115, 118; ст.36, п.4
|
11.
|
Розв’язування вправ.
|
№122, 124; ст.37, п.4
|
12.
|
Паралельні прямі, їх властивості
|
№136, 139, 145 ст.44; п.5
|
13.
|
Перпендикулярні прямі, їх властивості
|
№155, 157; ст.45-46, п.5
|
14.
|
Перпендикуляр. Відстань від точки до прямої
|
№1-6, ст.69
|
15.
|
Розв’язування вправ.
|
№7-10, ст.69
|
16.
|
Кути, утворені при перетині двох прямих січною
|
№1-4, ст.70
|
17.
|
Розв’язування вправ.
Самостійна робота.
|
В.1; ст.71
|
Листопад
Грудень
|
18.
|
Ознаки паралельності прямих.
|
№172, 174, 175; ст.52, п.6
|
19.
|
Розв’язування вправ використовуючи ознаки паралельності прямих.
|
№180, 182, 184; ст.53, п.6
|
20.
|
Властивості кутів, утворених при перетині двох паралельних прямих січною
|
№198, 201, 207; ст.58-59, п.7
|
21.
|
Розв’язування вправ.
|
№210, 214, ст.60, п.7
|
22.
|
Розв’язування вправ. Підготовка до контрольної роботи.
|
№236, 239, 243, ст.66-67, п.8
|
23.
|
Контрольна робота №2
|
Повторити вивчений матеріал
|
Тема 3. ТРИКУТНИКИ. ОЗНАКИ РІВНОСТІ ТРИКУТНИКІВ
|
24.
|
Трикутник і його елементи.
|
№262, 263, 265, ст.79, п.9
|
25.
|
Висота, бісектриса і медіана трикутника
|
№295, 298, 300, ст.84, п.10
|
26.
|
Види трикутників
|
№329, 332, 335; ст.91, п.11
|
27.
|
Рівнобедрений трикутник, його властивості та ознаки
|
№387, 389, 394;ст.107, п.13
|
28.
|
Розв’язування вправ.
|
№396, 401, 404; ст.108, п.13
|
29.
|
Перша ознака рівності трикутників та її застосування
|
№355, 360 , 364, ст.96-97, п.12
|
30.
|
Друга ознака рівності трикутників та її застосування
|
№371, 374, ст.98, п.12
|
31.
|
Розв’язування вправ.
Самостійна робота
|
В.1;В.2; ст.99
|
32.
|
Контрольна робота №3
|
Повторити вивчений матеріал
|
Алгебра 7 клас
Місяць
|
|
Перелік тем
|
Домашні завдання
|
Вересень
|
Розділ №1. ЦІЛІ ВИРАЗИ. Тема №1. Вирази зі змінними. Тотожність. Степінь із натуральним показником. – 14 год.
|
1.
|
Повторення вивченого матеріалу.
|
№ 1,2,3 зад. в зошиті
|
2.
|
Діагностична контрольна робота
|
повторення
|
3.
|
Вирази зі змінними
|
№ 133, 136, 138 ст.26 п.4 з кни.
|
4.
|
Цілі раціональні вирази.
|
№ 142, 149,152 ст.27-28 п.4
|
5.
|
Тотожність. Тотожні перетворення виразу
|
№ 160,163,165 ст.30-31 п.5
|
6.
|
Доведення тотожностей
|
№ 175,179 ст. 31-31 п.5
|
7.
|
Степінь з натуральним показником
|
№ 190, 195, 198 ст.35-36 п.6
|
8.
|
Властивості степеня з натуральним показником
|
№ 219,225, 228 ст.41-42 п.7
|
Жовтень
|
9.
|
Розв’язування вправ.
|
№ 232,239, 248 ст.43-44 п.7
|
10.
|
Одночлен. Стандартний вигляд одночлена.
|
№ 265, 267, 271 ст.46-47 п.8
|
11.
|
Піднесення одночленів до степеня. Множення одночленів
|
№ 280, 285, 288 ст.49-50 п.9
|
12.
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота
|
№ 292, 298, 300 ст.50-51, п.9
|
13.
|
Розв’язування вправ. Підготовка до контрольної роботи.
|
№1-7 ст.52
|
14.
|
Контрольна робота №1
|
Повторити вивчений матеріал
|
Тема №2 : Многочлени. – 13 год
|
15.
|
Многочлен. Подібні члени многочлена та їх зведення
|
№ 308, 314, 321 ст. 55-57 п.10
|
Листопад
|
16.
|
Додавання та віднімання многочленів
|
№ 338, 343, 345 ст.60 п.11
|
17.
|
Додавання та віднімання многочленів. Розв’язування вправ.
|
№ 350, 353, 355 ст.61-62 п.11
|
18.
|
Множення одночлена на многочлен
|
№ 380, 385, 387 ст.65-66 п.12
|
19.
|
Множення многочленів
|
№ 391, 397, 400 ст.66-67 п.12
|
20.
|
Розкладання многочлена на множники способом винесення спільного множника за дужки
|
№ 419, 423, 426 ст..71-72 п.13
|
21.
|
Розв’язування вправ.
Самостійна робота
|
№ 430, 433, 436 ст.72-73 п.13
|
22.
|
Розкладання многочлена на множники способом групування.
|
№ 518, 529, 522 ст. 82-83, п.15
|
23.
|
Розв’язування вправ. Розкладання многочлена на множники способом групування.
|
№ 526, 529, 532 ст.84, п.15
|
24.
|
Контрольна робота №2
|
Повторити вивчений матеріал
|
Тема №3: Формули скороченого множення – 12 год
|
Грудень
|
25.
|
Квадрат двочлена
|
№ 539, 544, 547 ст.88-89 п.16
|
26.
|
Різниця квадратів
|
№ 584, 588, 592 ст. 93-94, п.17
|
27.
|
Розв’язування вправ з використанням даних формул.
|
№ 612, 619, 622 ст.97-98, п.18
|
26.
|
Сума кубів
|
№ 671, 676
|
27.
|
Різниця кубів
|
679 ст.106-107, п.20
|
28.
|
Розв’язування вправ з використанням даних формул.
|
№ 703, 705, 708
|
29.
|
Контрольна робота №3
|
Повторити вивчений матеріал
|
Англійська мова
Дата
|
Тема
|
Домашнє завдання
|
Вересень
|
UNIT 1
ITS MY LIFE
|
Діалог
|
MY BEST friend
|
Mini WB Ex.1, Ст.104
ст.p.6-7
|
Моя сім»я
|
Draw your family tree
Ex,13, ст.11
|
WHAT’S IN YOUR BAG?
|
WB p.10-11
|
Самостійна робота
|
Повторити
|
Шкільне життя
|
WB ст.12-13
|
Жовтень
|
Мій розпорядок дня
|
Розповідь
|
Повторення лексико-
Граматичного матеріалу
|
10 речень на граматику теперішній та минулий часи
|
Контрольна робота
|
Повторити
|
Твій робочий день
|
Write the description of your school day
Ex.9, 12, ст.17
|
Шкільне життя
|
WB ст.14-15
|
Теперішній неозначений час
|
Write sentences about your day ex.9,12, ст.19
|
Робочий та вихідний день
|
Mini WB ex.1,5ст.105-106
|
Дозвілля
|
WB
ст 16- 17
|
Вдосконалення навичок читання
|
WB
ст.18-19
|
Present Simple questions
|
Придумати 10 запитань
|
Листопад
|
Контрольна робота
|
повторити
|
UNIT 3.URBAN LIFE. SHOPPING
|
WB ст.22-23
|
MY HOME
Мій дім
|
WBст.24-25
|
Визначні місця міст Великобританії
|
Опис міста
|
Правила написання листівок
|
Листівка
|
Будь у формі
|
Мій вид спорту
|
Здоров»я
|
ex.8,9, p.31
|
Екстремальні види спорту
|
Ст..30-31
|
Грудень
|
Контрольна робота
|
Повтор
|
Здорове харчування
|
Ст.40-41
|
Приготування їжі
|
Ст.42-43
|
У рестрані. « Мастер –шеф»
|
Моя улюблена страва
|
Національні страви світу
|
Індивідуальні завдання
|
Дозвілля
|
Ст.48-49
|
Мій гардероб
|
Опис мого стилю
|
Соцмережі та вплив їх на підлітків
|
Ст.52-53
|
Контрольна робота
|
Повторити
|
Контроль письма
|
|
Контроль читання
|
|
Контроль говоріння
|
|
Контроль аудіювання
|
|
Фізика 7 клас
Тема уроку
|
Місяць
|
Д/з
|
Фізика як природнича наука. Фiзичнi тiла i фiзичнi явища. Механiчнi, тепловi, електричнi, магнiтнi та оптичнi явища.
|
Вересень
|
§1
|
Методи дослiдження фiзичних явищ. Спостереження та експеримент.
|
§2
|
Вимiрювання та вимiрювальнi прилади. Фiзичнi величини та їх одиницi
|
§2
|
Зв’язок фiзики з повсякденним життям, технiкою i виробничими технологiями. Творцi фiзичної науки. Внесок українських учених у розвиток фiзики.
|
§7-9
|
Навколишнiй свiт, у якому ми живемо. Мiкро-, макро- i мегасвiти. Простiр i час. Послiдовнiсть, тривалiсть i перiодичнiсть подiй.
|
Жовтень
|
§3
|
Одиниці часу. Виміри простору. Довжина та одиницi довжини. Площа та одиницi площі. Об’єм та одиницi об’єму. Взаємодія тіл.
|
§4,5
|
Земне тяжіння. Електризація тіл. Взаємодія заряджених тіл. Взаємодія магнiтiв.. Сила — міра взаємодії. Енергія.
|
§5,6
|
Фізичне тіло і речовина. Маса тіла. Одиниці маси. Вимірювання маси тіл.
|
Листопад
|
§10
|
Будова речовини. Атоми і молекули. Будова атома. Рух і взаємодія атомів і молекул. Залежність швидкості руху атомів і молекул від температури тіла. Дифузія.
|
§11
|
Агрегатні стани речовини. Фізичні властивості тіл у різних агрегатних станах.
|
§12
|
Густина речовини.
|
Грудень
|
§13
|
Кристалічні та аморфні тіла. Залежність розмірів тіл від температури.
|
§14-16
|
Біологія 7 клас
№ п/п
|
Зміст уроку
|
Домашні завдання
|
5.09-10.09
12.09-17.09
19.09-24.09
26.09-1.10
3.10-8.10
10.10-15.10
17.19-22.10
24.10-29.10
31.10-5.11
14.11-19-11
21.11-26.11
28.11-3.12
5.12-10.12
12.12-17.12
19.12-23.12
|
Тварина –живий організм.
Будова клітини. Тканини.
Органи та системи органів
Класифікація тварин
Тип Кишковопорожнинні
Кільчасті черви
Характеристика Членистоногих
Клас Ракоподібні
Клас Павукоподібні
Клас Комахи
Типи розвитку комах
Комахи з неповним перетворенням
Комахи з повним перетворенням
Представники різних рядів
Характеристика Молюсків. Різноманітність
Паразитичні безхребетні
Паразитичні черви
Паразитичні членистоногі
Систематизація знань
Загальна характеристика Хордових
Надклас Риби
Хрящові риби
Амфібії
Рептилії
|
1,2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
11-13
14
15
Завдання у Класрум
18
19
20
21
22
|
Історія України 7 клас
№
|
Дата
|
Тема уроку
|
Домашні завдання
|
1.
2.
3.
4.
5.
|
Вересень
|
Вступ.
Тема 1. Виникнення та розвиток Київської Русі.
Східні слов’яни та їхні сусіди.
Витоки Київської Русі.
Київська Русь за часів княгині Ольги та князя Святослава .
Суспільний устрій Київської Русів ІХ -Х ст.
|
§1
§2
§3
§4
§5
|
6.
|
Жовтень
|
Тема 2. Київська Русь наприкінці X–у першій половині XI ст.
Володимир Великий.
|
§6
|
7.
8.
9.
|
Листопад
|
Київська Русь за часів князя Ярослава Мудрого.
Політичний і соціальний устрій Київської Русі. Розвиток господарства.
Культура Київської Русі наприкінці X– першої половини XI ст.
|
§7
§8
§9
|
11.
12
13
14
|
Грудень
|
Тема 3. Київська Русь у другій половині XI–першій половині XIII ст.
Київська держава за Ярославичів.
Володимир Мономах і Мстислав Володимирович.
Політичний і соціально-економічний розвиток
удільних князівств середини XII – першої половини XIII ст.
|
§10
§11
§12
|
Всесвітня історія 7 клас
№
|
Дата
|
Тема уроку
|
Домашні завдання
|
1.
2.
3.
4.
5.
|
Вересень
|
ВСТУП
Тема 1. Народження і розвиток середньовічного світу, його особливості.
Народження середньовічної Європи.
Людина в середньовіччі.
Середньовічне європейське суспільство.
Держава середньовічній Європі.
|
§ 1
§ 2
§ 3
§ 4
|
6.
|
Жовтень
|
Середньовічні міста.
|
§ 5
|
7.
8.
|
Листопад
|
Тема 2. Релігійно-церковне і культурне життя середньовічної Європи.
Роль релігії на церкви в життя середньовічної Європи.
Середньовічна культура Західної Європи.
|
§ 5
§ 1
§ 2
|
9.
10.
11.
|
Грудень
|
Тема 3. Європа, Візантія, Арабський світ.
Візантійська імперія.
Арабський халіфат.
Скандинавія.
|
§1
§2
§ 3
|
Зарубіжна література 7 клас
Дата
|
Тема
|
Домашнє завдання
|
Вересень
|
Види перекладів
|
Ст.3-5
|
Балада «Король ЛІР»
|
Написати план сюжету. Переказ балади
|
Характеристика персонажів балади
|
Ст.29-35
|
Відомісті про поета Шилера
|
Ст. 41
|
Виразне читання балади « Рукавичка»
|
Ст. 42
|
Адам Мііцкевич. Відомості пр поета
|
Ст.49
|
Жовтень
|
Балада «Свитязь»
|
Прочитати та план балади
ст. 51-54
|
Роберт Стівенсон. Балада «Вересовий трунок»
|
Ст. 55
|
Балада «Вересовий трунок»
|
Ст.56
|
Історичний роман
|
Виписати ознаки ст.56
|
Вальтер Скотт. Відомості про письменника
|
Ст.57-59
|
Роман « Айвенго»
|
Ст.60-91
|
Листопад
|
Історичні факти роману
|
Ст. 60-91
|
Жіногчі образи роману
|
Ст. 60-91
|
Цитатна характеристика Айвенго
|
Ст. 60-91
|
Позакласне читання
|
Вірші про 2 Світову Війну ст. 93-95
|
Джейн Олрідж. Відомості про письменника
|
Ст.116
|
Грудень
|
« Останній дюйм»
|
Ст. 117-125
|
Скласти психологічні портрети батька та сина
|
Написати твір –мініатюрі» Що таке сімейні цінності»
|
Р.Кіплінг.Поезії
|
Аналіз поетичних творів ст. 133-136
|
Українська мова 7 клас
№ п/п
|
Місяць
|
Теми
|
Домашні завдання
|
1
|
жовтень
|
Дієслово.
|
§ 4 – 13
Вправи 43, 44, 48, 50, 64,
|
2
|
листопад
|
Дієслово.
|
65, 70, 78, 81, 84, 91, 97, 99, 107,111, 114
с.66 (тести)
|
3
|
грудень
|
Дієприкметник.
|
§ 14 – 19 Вправи 124, 126, 129, 131, 135, 138, 143,144, 148, 150, 156, 158
с. 91 (тести)
|
Українська література 7 клас
Місяць
|
Теми
|
Домашні завдання
|
жовтень
|
І. Франко «Захар Беркут».
|
с. 34 -48; план твору;
характеристика героїв;
|
с. 54 (конспект);
с.49«Всезнайко» (письмово)
|
листопад
|
Т. Шевченко
|
с. 56-76; с.75 (конспект);
|
с. 72 «Всезнайко»,
«Ерудит» (усно);
|
«Мені тринадцятий минало»;
|
«Заповіт» (напам’ять)
|
А. Чайковський «За сестрою».
|
с.79-96; план твору;
с.100 (конспект);
|
с.97 «Всезнайко» (письмово).
|
|
М. Стельмах «Гуси-лебеді летять»
|
с. 102-116; план твору;
характеристика образу
|
грудень
|
Михайлик
|
(письмово)
|
с.118 «Всезнайко» (усно)
|
Г. Тютюнник «Климко»
|
с. 123-138; план твору;
|
с. 138-139
(відповіді на питання);
|
с. 142-143 (тести).
|
Хімія 7 клас
№
|
Теми уроку
|
Д/З
|
Місяць
|
1
|
Вступний інструктаж з Т.Б. під час занять з хімії. Інструкція з Т.Б.* №1. Хімія — природнича наука. Хімія в навколишньому світі. Короткі відомості з історії хімії.
|
§1,2
|
Вересень
|
2
|
Правила поведінки учнів у хімічному кабінеті. Ознайомлення з обладнанням кабінету хімії та лабораторним посудом. Демонстрації: 1.Взаємодія натрій гідрогенкарбонату з розчином оцтової кислоти. 2.Утворення амоній хлориду («дим без вогню»). 3. Зміна забарвлення індикаторів у різному середовищі.
|
§2
|
Вересень
|
3
|
Практична робота №1. Правила техніки безпеки під час роботи в хімічному кабінеті. Прийоми поводження з лабораторним посудом, штативом і нагрівними приладами; будова полум'я.
|
§3
|
Вересень
|
4
|
Речовини. Чисті речовини і суміші.
|
§4,зош. Ст.10,11
|
Вересень
|
5
|
Атоми, молекули, йони. Хімічні елементи, їхні назви і символи.
|
§5,7 зош. Ст.20
|
Жовтень
|
6
|
Поняття про періодичну систему хімічних елементів Д. І. Менделєєва. Атомна одиниця маси. Відносна атомна маса хімічних елементів.
|
§6 зош. Ст.23,24
|
Жовтень
|
7
|
Багатоманітність речовин. Прості й складні речовини. Метали й неметали.
|
§11 зош. Ст.28
|
Жовтень
|
8
|
Хімічні формули речовин. Валентність хімічних елементів. Складання формул бінарних сполук за валентністю елементів.
|
§12 зош. Ст.43
|
Жовтень
|
9
|
Відносна молекулярна маса речовини, її обчислення за хімічною формулою. Розв’язування розрахункових задач №1: Обчислення відносної молекулярної маси речовини за її формулою.
|
§15 зош. Ст.52
|
Листопад
|
10
|
Масова частка елемента в речовині.
|
зош. Ст.53
|
Листопад
|
11
|
Розв’язування розрахункових задач №2: Обчислення масової частки елемента в речовині.
|
зош. Ст.54
|
Листопад
|
12
|
Фізичні та хімічні явища. Хімічні реакції та явища, що їх супроводжують.
|
§13 зош. Ст.59.60
|
Листопад
|
13
|
Практична робота №2: Дослідження фізичних і хімічних явищ.
|
§16
|
Грудень
|
14
|
Фізичні й хімічні властивості речовини.
|
§14 зош. Ст.62
|
Грудень
|
15
|
Як вивчають хімічні сполуки і явища. Спостереження й експеримент у, хімії. Закон як форма наукових знань.
|
§13
|
Грудень
|
16
|
Закон збереження маси речовин.
|
§15 зош. Ст.65,66
|
Грудень
|
Географія. «Материки і океани»
№
|
Дата
|
Зміст навчального матеріалу
|
Д/з
|
1.
|
вересень
|
Материки та океани як об’єкти вивчення регіональної географії. Співвідношення на Землі материків та океанів. Материки і частини світу.
|
§ 1
|
2.
|
Джерела географічної інформації про материки та океани. Карти материків та океанів, їх класифікація за масштабом, просторовим охопленням, змістом і призначенням.
|
§2
|
3.
|
Куляста форма Землі та її географічні наслідки. Рухи Землі, їх наслідки.
|
§ 3
|
Тема 2. Материки та океани -- великі природні комплекси географічної оболонки.
4.
|
|
Походження материків та океанічних западин внаслідок руху літосферних плит. Геологічні ери та епохи горотворення.
|
§4, 5
|
5.
|
жовтень
|
Тектонічні структури: платформи і області складчастості. Закономірності поширення основних форм рельєфу на материках і в океанах.
Практична робота 1. Аналіз тектонічної та фізичної карт світу: виявлення зв’язків між тектонічною будовою і формами рельєфу.
|
§6
|
6.
|
Кліматотвірні чинники. Розподіл сонячної енергії на Землі. Вплив підстильної поверхні на клімат. Закономірності зміни температури повітря і поверхневих вод океанів.
|
§ 7
|
7.
|
Повітряні маси, їх властивості та переміщення. Загальна циркуляція повітряних мас. Закономірності розподілу атмосферних опадів. Кліматичні пояси і типи клімату Землі.
|
§ 8
|
8.
|
Водні маси, їх властивості, закономірності переміщення океанічних течій. Дослідження.Взаємодія Світового океану, атмосфери та суходолу, її наслідки
|
Реферат
§ 9
|
9.
|
Природні комплекси материків і океанів. Широтна зональність і вертикальна поясність.
|
§ 10
|
10.
|
Підсумковий урок. Тематичне оцінювання 1.
|
|
РОЗДІЛ ІІ. МАТЕРИКИ ТРОПІЧНИХ ШИРОТ (21 год.)
ТЕМА 1. АФРИКА. (10 год.)
11.
|
листопад
|
Географічне положення. Практична робота 2. Визначення географічних координат крайніх точок та протяжності материка з півночі на південь та із заходу на схід.
|
§11
|
12.
|
Дослідження та освоєння материка.
Практична робота 3. Позначення на контурній карті назв основних географічних об’єктів Африки. (початок)
|
§11
|
13.
|
Тектонічна будова, рельєф, корисні копалини.
Практична робота 3. (продовження)
|
§12
|
14.
|
Загальні риси клімату. Кліматичні пояси.
|
§13
|
15.
|
Типи клімату. Практична робота 4. Визначення типів клімату Африки за кліматичними діаграмами.
|
|
16.
|
Води суходолу. Використання водних ресурсів.
Практична робота 3. (продовження)
|
§14
|
17.
|
Природні зони, закономірності їх розміщення.
|
§ 15,16, 17,
|
18.
|
Стихійні явища природи. Екологічні проблеми. Найвідоміші об’єкти, занесені до Списку природної спадщини ЮНЕСКО.
|
§18, реферат, презентація
|
19.
|
Населення. Держави. Зв’язки України з державами Африканського континенту. Практична робота 3. (продовження)
|
§19,20
|
20
|
Підсумковий урок. Тематичне оцінювання 2.
|
§11-20, с.118.
|
ТЕМА 2. ПІВДЕННА АМЕРИКА. (7 год.)
21.
|
грудень
|
Географічне положення. Практична робота 5. Позначення на контурній карті географічних об`єктів материка. (початок).Дослідження та освоєння материка.
|
§21
|
22.
|
Тектонічні структури, рельєф, корисні копалини.
Практична робота 5. (продовження)
|
§22
|
23.
|
Загальні риси клімату. Кліматичні пояси і типи клімату.
Практична робота 6. Визначення типів клімату Південної Америки за кліматичними діаграмами.
|
§23
|
24.
|
Води суходолу. Практична робота 5.(продовження) Дослідження. Природні унікуми Південної Америки.
|
§24
|
25.
|
Природні зони. Вертикальна поясність Анд.
|
§25
|
26.
|
Зміни природи материка людиною. Сучасні екологічні проблеми. Найвідоміші об’єкти Південної Америки, занесені до Списку природної спадщини ЮНЕСКО.
|
Презентація реферат
|
27
|
Населення. Держави. Зв’язки України з державами Південної Америки. Практична робота 5. (продовження)
|
§26,27
|
Тема 3. АВСТРАЛІЯ (4 год.+1 год.)
28.
|
|
Географічне положення Австралії. Дослідження та освоєння материка. Практична робота 7.Позначення на контурній карті назв основних географічних об’єктів Австралії.
|
§28
|
29.
|
|
Тектонічна будова, рельєф, корисні копалини.
Практична робота 7. (продовження)
|
§28
|
30.
|
|
Клімат. Води суходолу.Унікальність рослинності і тваринного світу Австралії. Природні зони. Зміна природи материка людиною
Практична робота 7. (продовження)Дослідження. Виявлення причин формування ендемічних та реліктових видів тварин та рослин Австралії.
|
§29,30
|
31.
|
|
Населення, його склад та розміщення. Австралія – країна-материк. Україна і Австралія. Найвідоміші об’єкти Списку природної спадщини ЮНЕСКО.
|
§31
|
|
Контакти
Адреса:
м. Львів, вул. Кн. Ольги,1
тел: (032) 238 27 92
факс: 238 27 93
Директор:
Окопний Андрій Михайлович,
Кандидат наук з фізичного виховання і спорту, доцент
|