|
Домашні завдання 10 клас
Домашні завдання на I семестр
2022/2023 н.р.
Фізика 10 клас
№
п/п
|
Місяць
|
Тема уроку
|
Д/з
|
Механіка
|
Вступ (2 год)
|
1
|
Вересень
|
Зародження та розвиток фізики як науки. Роль фізичного знання в житті людини та суспільному розвитку.
|
§ 1 - 2
|
2
|
Методи наукового пізнання.
|
§ 3 - 5
|
Розділ 1. Кінематика ( 10 год)
|
3
|
|
Механічний рух і його види. Основна задача механіки та способи її розв’язання в кінематиці. Фізичне тіло та матеріальна точка. Система відліку. Відносність механічного руху. Траєкторія руху. Шлях і переміщення.
|
§ 3 - 5
|
4
|
Рівномірний прямолінійний рух. Швидкість руху. Закон додавання швидкостей.
|
§ 6, з. 9,12
|
5
|
Графіки руху.
|
З. 15
|
6
|
Розв’язування задач з теми «Рівномірний прямолінійний рух»
|
з. 33
|
7
|
Рівноприскорений рух. Прискорення. Швидкість тіла під час рівноприскореного прямолінійного руху.
|
§ 3, з. 37
|
8
|
Пройдений шлях під час рівноприскореного прямолінійного руху. Графіки руху.
|
§ 10, 11
з. 47, 59
|
9
|
жовтень
|
Лабораторна робота № 1 «Визначення прискорення при рівноприскореному русі»
|
Звіт до л/р
|
10
|
Вільне падіння тіл. Прискорення вільного падіння.
|
§ 13, з. 54, 70
|
11
|
Рівномірний рух тіла по колу. Період і частота обертання. Кутова швидкість.
|
§ 14, 15,
з. 78, 86
|
12
|
Контрольна робота № 1 з теми «Кінематика»
|
Основне з теми
|
Розділ 2. Динаміка (20 год)
|
2.1. Закони динаміки. Рух тіла під дією декількох сил (11 год)
|
13
|
|
Механічна взаємодія тіл. Сила. Види сил у механіці. Вимірювання сил. Додавання сил.
|
§ 16, 17,
з. 103, 104, 115, 117
|
14
|
Лабораторна робота № 2 «Вимірювання сил»
|
Звіт до л/р
|
15
|
Закони динаміки. Перший закон Ньютона. Інерція та інертність.
|
§ 18,19,
з. 92
|
16
|
Другий закон Ньютона.
|
§20,
з. 120-124
|
17
|
листопад
|
Третій закон Ньютона. Межі застосування законів Ньютона.
|
§ 21,
з. 125-126
|
18
|
Гравітаційна взаємодія. Закон всесвітнього тяжіння. Сила тяжіння. Вага та невагомість.
|
§ 22, 23, 24, 25, 26,
з. 128, 155
|
19
|
Штучні супутники Землі. Розвиток космонавтики.
|
§ 27, з.161
|
20
|
Рух тіла під дією кількох сил.
|
§ 28, 29, з.174,175
|
21
|
Рух тіла під дією кількох сил.
|
§ 28, 29,
з.181, 182
|
22
|
Розв’язування задач з теми «Закони динаміки».
|
Підготуватись до заліку
|
23
|
Залік з теми «Закони динаміки. Гравітаційна взаємодія»
|
Основне з теми
|
2.2.Рівновага тіл. Закони збереження в механіці (9 год)
|
24
|
|
Рівновага тіл. Момент сили. Умова рівноваги тіла, що має вісь обертання.
|
§ 30- 32,
з. 199, 203
|
25
|
грудень
|
Лабораторна робота № 3 «Дослідження рівноваги тіла під дією кількох сил»
|
Звіт до л/р
|
26
|
Розв’язування задач з теми «Рівновага тіл»
|
з.204-206
|
27
|
|
Імпульс тіла. Закон збереження імпульсу. Реактивний рух.
|
§ 33, 34, з.210
|
28
|
Розв’язування задач з теми «Закон збереження імпульсу»
|
з.212,
220-223
|
29
|
Механічна енергія. Кінетична та потенціальна енергія.
|
§ 35,
з. 228, 234
|
30
|
Розв’язування задач з тем «Закон збереження імпульсу. Механічна робота»
|
з.252-256
|
31
|
Закон збереження енергії.
|
§ 36, з.239
|
32
|
Розв’язування задач з теми «Закон збереження енергії». Самостійна робота.
|
Індивідуальне завдання
|
Хімія 10-клас
Тема уроку
|
ДЗ
|
Місяць
|
1
|
Найважливіші класи неорганічних сполук
|
§1, зош. Ст..13-14
|
Вересень
|
2
|
Періодичний закон і Періодична система хімічних елементів Д. І. Менделєєва. Будова атома й види хімічного зв’язку
|
§2, зош. Ст..16
|
Вересень
|
3
|
Загальна характеристика неметалічних елементів. Неметали як прості речовини. Явище алотропії, алотропні видозміни Оксигену й Карбону. Значення озонового шару для життя організмів на Землі
|
§3,4, зош. Ст..21-22
|
Вересень
|
4
|
Поширення неметалічних елементів у природі, застосування неметалів. Поняття про адсорбцію
|
§5, зош. Ст..26
|
Вересень
|
5
|
Основні фізичні й хімічні властивості неметалів
|
§5, зош. Ст..29-30
|
Жовтень
|
6
|
Сполуки неметалічних елементів з Гідрогеном. Склад, фізичні властивості, добування в лабораторії амоніаку й хлороводню
|
§6, зош. Ст..33
|
Жовтень
|
7
|
Взаємодія амоніаку хлороводню з водою. Солі амонію. Якісна реакція на йони амонію та хлорид-іони
|
§7, зош. Ст..38,41
|
Жовтень
|
8
|
Оксиди неметалічних елементів. Кислотний характер оксидів і гідратів оксидів неметалічних елементів
|
§8, зош. Ст..46
|
Жовтень
|
9
|
Сульфатна кислота і сульфати. Найважливіші природні сульфати, якісна реакція на сульфат-іон. Застосування сульфатної кислоти й сульфатів. Охорона навколишнього середовища від забруднення викидами сульфу- ровмісних речовин
|
§9, зош. Ст..54-55
|
Листопад
|
10
|
Нітратна кислота і нітрати, їх поширення в природі. Проблема вмісту нітратів у харчових продуктах
|
§10, зош. Ст..61-62
|
Листопад
|
11
|
Загальні відомості про мінеральні добрива. Раціональне використання добрив і проблеми охорони природи. Роль хімії у розв’язанні продовольчої проблеми
|
§11, зош. Ст..68-69
|
Листопад
|
12
|
Карбонатна кислота. Солі карбонатної кислоти, їх поширення в природі й застосування. Принцип дії вогнегасника. Якісна реакція на карбонат-іон
|
§12, зош. Ст..74
|
Листопад
|
13
|
Практична робота №1. Добування вуглекислого газу. Взаємоперетворення карбонатів і гідро- генкарбонатів.
|
§13
|
Грудень
|
14
|
Будівельні матеріали: скло, цемент, бетон, їх використання. Розв’язування задач на вихід продукту реакції
|
§14, зош. Ст..78-79
|
Грудень
|
15
|
Кругообіг Оксигену, Нітрогену, Карбону в природі
|
§15, зош. Ст..80-81
|
Грудень
|
Українська мова 10 клас
Місяць
|
Тема
|
Домашнє завдання
|
Вересень.
|
Мовлення як предмет стилістики і культури
мовлення
|
Д.з – творча роб.
§1-2, впр.23
склад. діалогів.
|
Звуковий склад мови. Норми вимови.
|
§3-4,впр.61
|
Жовтень.
|
Вимова голосних і приголосних звуків.
|
§5,впр.69
|
Орфоепічні норми – правильна вимова голосних і приголосних звуків.
|
§5,впр.65
|
Наголос в словах.
|
§5,впр.84
|
Позначення на письмі голосних і приголосних
звуків.
|
§5,впр.82
|
Написання м’якого знака.
|
§6,впр.82
|
Написання апострофа.
|
§6,впр.85
|
Складні випадки написання великої букви.
|
|
Виступ на зборах.
|
Підгот. до виступу.
|
Тематична контрольна робота.
|
Повтор.вел.букв у
в словах.
|
Листопад.
|
Виступ на зборах.
|
Підгот.виступу.
|
Написання слів з великої букви.
|
|
Написання слів з ненаг. голосн.
|
§ 6, впр.78.
|
Переказ тексту.
|
Переказ тексту.
|
Написання слів з ненаг. голосн.
|
§ 7, впр.103.
|
Написання слів з подвоєн. і подовжен.
приголосні. Складання діалогів.
|
§7, впр.107
|
Грудень.
|
Правопис слів іншомовн. походження.
|
§7, впр.109
|
Слово, його лексичне значення.
|
§ 10, впр.152
|
Стилістично нейтральна лексика
|
§ 11, впр.163
|
Українська література 10 клас
Місяць
|
Теми
|
Домашні завдання
|
вересень
|
І.С.Нечуй Левицький
|
Біографія
|
Повість «Кайдашева сім’я»
|
Сюжет,композиція.
Образи,проблеми.
Цитати до характеристики образів.
|
Панас Мирний
Соц.- психол. роман «Хіба ревуть воли,як ясла повні?»
|
Біографія
Історія написання роману. Чіпка - головний герой
роману.
|
жовтень
|
Люди «соціального дна». (Чіпка,Грицько,Максим.)
|
Життєвий вибір персонажів.
Жіночі образи.
|
Іван Карпенко-Карий. Комедія «Мартин Боруля».
|
Біографія.
Образи п’єси.
|
листопад
|
Михайло Старицький.
|
Огляд творчості.
Конспект.
|
Повість «Оборона Буші».
|
Прочитати.
|
Іван Франко.
|
Біографія.
|
Зб. «З вершин і низин».
|
«Гімн» - напам’ять.
|
Зб. «Зів’яле листя».
|
Напам’ять «Ой ти, дівчино…»,
«Чого являєшся мені…»
|
Філософська лірика Франка.
Поема «Мойсей».
Пролог.
|
Проблеми,образи.
Напам’ять уривок.
|
грудень
|
Проза Франка.
Борис Грінченко. «Катерина».
|
Прочитати,аналіз.
|
Біологія 10 клас
Місяць
|
Теми
|
Д/з
|
5.12-10.12
12.09-17.09
19.09-24.09
26.09-1.10
3.10-8.10
10.10-15.10
17.10-22.10
24.10-29.10
31.10-5.11
14.11-19.11
21.11-26.11
28.11-3.12
5.12-10.12
12.12-17.12
19.12-24.12
|
Значення біології. Рівні організації живого.
Фундаментальні властивості живого
Стратегія сталого розвитку
Систематика –наука про різноманітність
Принципи наукової систематики
Сучасні критерії виду.
Неклітинні форми життя. Особливості організації
Різноманітність вірусів. Функціонування вірусів
Розмноження вірусів
Гіпотези походження вірусів. Роль вірусів в еволюції
Прокаріоти
Сучасні погляди на систему еукаріотичних організмі
Біорізноманіття нашої планети
Білки. Нуклеїнові кислоти
Ліпіди. Вуглеводи
Обмін речовин та енергії
Обмін речовин автотрофних та гетеротрофних організмів Енергетичне забезпечення обміну речовин. Процеси дихання.
Структури клітини які забезпечують метаболізм
Значення ферментів
|
1,2
3,4
5,6
Проект «Складання характеристики виду за критеріями»
7,8
9,10
11,12
13
14
15,16
17,18
19
20
21
22
23
|
Алгебра 10 клас
Місяць
|
Тема уроку
|
Домашні завдання
|
Вересень
|
Найбільше і найменше значення функції. Парні та непарні функції.
|
§ 1. №1.2; 1.4, 1.8, 1.11, 1.13, 1.15, 1.19
|
Степенева функція з натуральним показником
|
§ 2. №2.1, 2.4,2.6.,2.8.,2.10
|
Жовтень
|
Степенева функція з цілим показником
|
§ 3. №3.2., 3.4., 3.7.,3.9.
|
Корінь п-го степеня. Арифметичний корінь п-го степеня, його властивості.
|
§ 4. 4.2., 4.5., 4.5., 4.5., 4.11, 4.14,4.15.
§ 5. 5.2.,5.4,.5.6,.5.8,.5.10, 5.12., 5.14,.5.16
|
Листопад
Грудень
|
Властивості степеня з раціональним показником
|
§ 6. №6.2.,6.4., 6.6., 6.8., 6.10, 6.12
|
Ірраціональні рівняння
|
§ 7. №7.3., 7.5., 7.7., 7.9., 7.11, 7.14, 7.16
|
Грудень
|
Узагальнення теми: Функції, їхні властивості та графіки.
|
§ 1-71
|
Геометрія 10 клас
Місяць
|
Тема уроку
|
Домашні завдання
|
Вересень
|
Аксіоми стереометрії. Зображення фігур у стереометрії.
|
§27-28, стор.142-154
|
Жовтень
|
Взаємне розміщення прямих у просторі. Паралельність прямої та площини.
Паралельність площин.
|
§29.31, стор.154-169
|
Листопад
|
Паралельне проектування
Кут між прямими. Перпендикулярність прямих у просторі
|
§32-33, стор. 169-180
|
Грудень
|
Перпендикулярність прямої та площини. Перпендикуляр і похила. Теорема про три перпендикуляри
|
§34-35, стор.180-194
|
Зарубіжна література 10 клас
Дата
|
Тема
|
Домашнє завдання
|
Вересень
|
Давньогрецька культура та література
|
Ст.57
|
Гомер і його поеми
|
Ст.13-16
|
Виписати особливості поеми «Одіссея»
|
Ст. 20-26
|
Переказ розділу «Одіссей у Кіклопа»
|
Ст.29-33
|
Жовтень
|
Образ Одіссея
|
Ст.29-33
|
Італійське Відродження
|
Ст.35
|
Данте Аліг'єрі. Хронологічна таблиця
|
Ст.40-44
|
Листопад
|
«Божественна комедія». Особливості
|
Ст. 44-49
|
Ідейний зміст поеми
|
Ст. 44-49
|
Англійське Відродження
|
Ст.61-63
|
Біографія Вільєма Шекспіра
|
Ст. 62-66
|
Грудень
|
Проблематика трагедії «Гамлет»
|
Ст.68-70
|
Скласти таблицю» Система героїв трагедіїї»
|
Ст.72-74
|
Вивчити монолог Гамлета
|
Ст.76
|
Твір « Бути чи не бути»
|
Написати
|
Англійська мова 10 клас
Дата
|
Тема
|
Домашнє завдання
|
Вересень
|
Стосунки між людьми
|
WB. Рр46-47
|
Проблеми підлітків
|
48-49
|
Вдосоналення навичок читання. Множинний вибір та тип завдань « правда/неправда»
|
Ст.50-51
|
Вдосконалення граматичних навичок
Група минулих часів
|
Скласти 10 речень
|
Самостійна робота
|
|
Здорове харчування та його вплив на тривалість життя
|
Ст .56-57
|
Смак минулого
|
Ст. 58-59
|
Кулінарний світ
|
WB
Ст. 60-61
|
Жовтень
|
Офіційний лист – запит та лист- скарга
|
WB
ст 62-63
|
Підготовка до зно
|
Інд.завд.
|
Використання мови
|
Інд.завд.
|
Тематична к/р №1
|
повтор
|
Пам`ятки Архітектури
|
WBСт.64-65
|
Життя перед камерою
|
WB ст. 66-67
|
Моя кімната
|
WBст. 68-69
|
Самостійна робота
|
повтор
|
Медична допомога
|
WB ст.74-75
|
Вдосконалення навичок аудіювання
|
WB Ст.76-77
|
Сучасна медицина
|
Інд.завд
|
Листопад
|
Вдосконалення навичок читання
|
WB
Ст. 78-79
|
Типи власного висловлення на ЗНО
|
Інд.завд
|
Офіційний та неофіційний лист
|
Аналіз листів
|
Читання –(множинний вибір)
|
WB ст.106–107
|
Граматично- лексичні вправи
|
Індивідуальні завдання
|
Використання мови
|
Ст.108-109
|
Умовні речення третього типу
|
10 речень
|
Грудень
|
Контрольна робота
|
|
Підготовка до 4х видів контролю
|
Аналіз ЗНО 2021
|
Контроль письма
|
|
Контроль читання
|
|
Контроль говоріння
|
|
Контроль аудіювання
|
|
Контроль письма
|
|
Інформатика 10 клас
Зміст навчального матеріалу
|
Дата
|
Д/з
|
Інформація, повідомлення, дані, інформаційні процеси, інформаційні системи як важливі складники й ознаки сучасного суспільства
Сучасні інформаційні технології. Людина в інформаційному суспільстві
|
Вересень
|
1.1; 1.2
|
Проблеми інформаційної безпеки. Загрози при роботі в Інтернеті і їх уникнення
Навчання в Інтернеті. Професії майбутнього – аналіз тенденцій на ринку праці. Роль інформаційних технологій в роботі сучасного працівника
|
1.3; 1.4
|
Комп’ютерно-орієнтовані засоби планування, виконання і прогнозування результатів навчальної, дослідницької і практичної діяльності
Інтернет-маркетинг та інтернет-банкінг. Системи електронного урядування. Цифрове громадянство
|
1.5; 1.6
|
Поняття про штучний інтелект, інтернет речей, Smart-технології та технології колективного інтелекту
|
1.7
|
Моделі і моделювання. Класифікація моделей. Комп’ютерне моделювання
|
Жовтень
|
2.1; 2.2
|
Комп’ютерний експеримент. Основи статистичного аналізу даних
Обчислення основних статистичних характеристик вибірки засобами електронного процесора
|
2.3; 2.4
|
Візуалізація рядів і трендів даних. Інфографіка
|
2.5
|
Розв’язування рівнянь, систем рівнянь, оптимізаційних задач
Програмні засоби для складних обчислень, аналізу даних та фінансових розрахунків. Розв’язування задач з різних предметних галузей
|
Листопад
|
2.6; 2.7
|
Поняття бази даних і системи управління ними. Реляційна модель даних
|
3.1; 3.2
|
Основні відомості про СУБД Access 2016
|
3.3
|
Таблиці та запити у СУБД Access 2016
|
Грудень
|
3.4; 3.5
|
Технології опрацювання мультимедійних даних
Поняття про мову розмітки гіпертекстового документа
|
4.1; 4.2.
|
Системи керування вмістом для веб-ресурсів. Адміністрування сайту
|
4.3
|
Правознавство 10 клас
Місяць
|
Тема уроку
|
Домашнє завдання
|
Вересень
|
Частина перша: ОСНОВИ ТЕОРІЇ ДЕРЖАВИ
- Історичний аспект виникнення держави та права
- Загальна характеристика держави та державної влади
- Державний лад.
|
1
2
3
|
Жовтень
|
- Політичні режими. Територіальний устрій.
- Особа, суспільство, держава
- Громадянство. Правова держава.
|
4
5
6
|
Листопад-грудень
|
Узагальнення. Тематична атестація .
Частина друга: ОСНОВИ ТЕОРІЇ ПРАВА ТА ПРАВОВІДНОСИН
- Поняття і загальна характеристика права
- Поняття і структура правової системи.
- Правовідносини. Види і суб’єкти.
- Об’єкти і зміст правовідносин.
- Правопорядок
- Правопорушення.
- Юридична відповідальність.
Узагальнення. Тематична атестація .
|
7
8
9
10
11
6-11
|
Історія України 10 клас
Місяць
|
Тема уроку
|
Домашнє завдання
|
вересень
|
Вступ
Тема 1. УКРАЇНА НА ПОЧАТКУ XX ст.
Україна у складі Росії та Австро-Угорщини. Становище населення.Суперечливі процеси модернізації повсякденного життя. Проблеми становлення та консолідації української нації. Події російської революції 1905-1907рр. в Україні.
|
1
2
2
3
4-5
|
жовтень
|
Земельна реформа П. Столипіна та її вплив на українські землі. Розвиток культури на початку XX ст. Освіта. Наука. Видатні вчені. Церковне життя.
|
6-7
8-9
конспект
|
листопад
|
Узагальнення.
Контрольна робота № 1.
Тема 2. УКРАЇНА В РОКИ ПЕРШОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ. ПОЧАТОК УКРАЇНСЬКОЇ РЕВОЛЮЦІЇ
Україна в геополітичних планах країн Антанти і Троїстого союзу.
Воєнні дії на території України у 1914 р.
|
1-9
1-9
10
11
|
грудень
|
Воєнні дії на території України в 1915-1917 рр.
Початок Української революції.
І і II Універсали Центральної Ради.
Прорахунки Центральної Ради. Загострення конфлікту Центральної Ради з Тимчасовим урядом Росії.
Узагальнення.
Контрольна робота № 2.
|
12
13
14-15
Конспект
10-15
10-15
|
Всесвітня історія 10 клас
Місяць
|
Тема уроку
|
Домашнє завдання
|
вересень
|
Вступ.
Періодизація світового розвитку. Людство у 1900- 1939 рр. ХХ ст.
Тема № 1. Передумови виникнення Першої світової війни. Війна та її наслідки.
Міжнародні кризи та конфлікти на початку ХХ ст.
Причини, привід та початок Першої світової війни.
Вступ у війну США. Вихід Росії з війни.
|
1
2
3
4
5
|
жовтень
|
Основні театри військових дій. Військові кампанії та основні битви 1914 – 1918 рр.
Завершення війни. Поразка Німеччини та її союзників.
Узагальнення. Контрольна робота № 1.
|
6
7
1-7
|
листопад
|
Тема № 2. Повоєнне облаштування світу. Версальсько-Вашингтонська система договорів.
Паризька мирна конференція . “14 пунктів” В. Вільсона.
Вашингтонська конференція.
Перегляд повоєнних договорів у 20-х рр.. ХХ ст. (Плани Дауеса та Юнга).
Узагальнення. Контрольна робота № 2.
|
8
9
10
7-10
|
грудень
|
Тема № 3. Провідні держави світу в 20 - 30-х рр. ХХ ст.
Зміна статусу провідних країн світу після Першої світової війни. Період економічної стабільності.
Причини, прояви та наслідки світової економічної кризи 1929 – 1933 рр. (Великої депресії)
Доба “проспериті” (процвітання) у США.
Внутрішня та зовнішня політика правлячих кіл Великої Британії у 20-х рр.
|
11
12
13
14
|
«Географія: регіони та країни». 10 клас
№
|
Дата
|
Зміст навчального матеріалу уроку
|
Д/з
|
1
|
вересень
|
Що вивчає курс «Географія: регіони і країни». Регіони світу (за класифікацією ООН). Глобалізація як провідна тенденція розвитку сучасного світу. Пізнавальна та конструктивна роль країнознавства у сучасному світі.Джерела знань про регіони та країни світу.
|
§ 1
|
2
|
Сучасна політична карта світу та окремих регіонів. Головні об’єкти політичної карти.
|
§ 2
|
РОЗДІЛ І. ЄВРОПА
Тема 1. Загальна характеристика Європи (6 год.+ 1 год.)
3
|
|
Особливості економіко-географічного положення Європи. Склад регіону. Сучасна політична карта Європи. Форми державного правління і територіального устрою країн Європи. Прояви сепаратизму. Типи країн Європи за рівнем економічного розвитку.
|
§ 3
|
4
|
Інтеграційні процеси. Міжнародні організації в Європі: Європейський Союз, Рада Європи. Країни Шенгенської зони. Роль НATO у загальноєвропейській системі безпеки.
|
§ 4
|
5
|
Природні умови і ресурси регіону.
|
§5
|
6
|
Населення Європи: демографічні процеси, природний та механічний рух. Демографічна політика. Структура населення регіону. Українська діаспора у країнах Європи. Урбанізація, субурбанізація, рурбанізація, джентрифікація. Світові міста в Європі, міські агломерації, мегаполіси.
|
§6
|
7
|
жовтень
|
Особливості економіки країн Європи. Первинний сектор економіки. Добувна промисловість: основні райони видобування палива, рудної та нерудної сировини. Сільське господарство. Лісове господарство.
|
§7
|
8
|
Вторинний сектор економіки. Переробна промисловість. Основні регіони промисловості. Реіндустріалізація.
|
§8
|
9
|
Третинний сектор економіки. Сфера послуг. Найважливіші міжнародні транспортні коридори та вузли. Зв’язки України з країнами Європи.
|
§9
|
10
|
Практична робота 1. Порівняльна характеристика структури промислового виробництва двох економічно розвинених невеликихкраїн Європи (на вибір учнів)
|
|
11
|
Підсумковий урок(Вступ. Розділ І. Тема 1)Тематичне оцінювання 1.
|
§1-9
|
Тема 2. Країни Європи (10 год. - 1 год.)
12
|
|
Німеччина. Місце країни у світі та регіоні. Основні чинники, що визначають місце країни у міжнародному поділі праці (МПП). Система розселення і роль федеральних земель в її розвитку. Особливості сучасного постіндустріального розвитку країни. Домінуючі складники третинного сектору. Промислові виробництва, що визначають міжнародну спеціалізацію країни. Особливості аграрного сектору. Характерні риси просторової організації господарства. Зовнішні економічні зв’язки. Міжнародні зв’язки України з Німеччиною.
|
§10, 11
|
13
|
Франція.Місце країни у світі та регіоні. Основні чинники, що визначають місце країни у МПП. Система розселення. Франкофонія. Особливості сучасного постіндустріального розвитку країни. Домінуючі складники третинного сектору. Промислові виробництва, що визначають міжнародну спеціалізацію країни. Особливості аграрного сектору. Характерні риси просторової організації господарства. Зовнішні економічні зв’язки. Міжнародні зв’язки України з Францією.
|
§ 12
|
14
|
листопад
|
Велика Британія. Місце країни у світі та регіоні. Основні чинники, що визначають місце країни у МПП. Система розселення. Співдружність націй. Особливості сучасного постіндустріального розвитку країни. Домінуючі складові третинного сектору. Промислові виробництва, що визначають міжнародну спеціалізацію країни. Особливості аграрного сектору. Характерні риси просторової організації господарства. Зовнішні економічні зв’язки. Міжнародні зв’язки України з Великою Британією.
|
§13
|
15
|
Італія. Місце країни у світі та регіоні. Основні чинники, що визначають місце країни у МПП. Система розселення. Особливості сучасного постіндустріального розвитку країни. Домінуючі складові третинного сектору. Промислові виробництва, що визначають міжнародну спеціалізацію країни. Спеціалізація аграрного сектору. Характерні риси просторової організації господарства. Зовнішні економічні зв’язки. Міжнародні зв’язки України з Італією
|
§14
|
16
|
Польща.Місце країни у світі та регіоні. Основні чинники, що визначають місце країни у МПП. Система розселення. Прискорений розвиток третинного сектору, сучасна транспортна система країни. Промислові виробництва, що визначають міжнародну спеціалізацію країни. Спеціалізація аграрного сектору. Характерні риси просторової організації господарства. Зовнішні економічні зв’язки. Міжнародні зв’язки України з Польщею.
|
§15
|
17
|
Білорусь.Місце країни у світі та регіоні. Основні чинники, що визначають місце країни у МПП. Система розселення. Промислові виробництва, що визначають міжнародну спеціалізацію країни. Спеціалізація сільського господарства. Особливості розвитку третинного сектору. Характерні риси просторової організації господарства. Зовнішні економічні зв’язки. Міжнародні зв’язки України з Білоруссю.
|
§16
|
18
|
Росія.Місце країни у світі та регіоні. Основні чинники, що визначають місце країни у МПП. Національний склад населення. Українська діаспора в Росії. Система розселення. Роль Москви у контролі та перерозподілі економічних ресурсів країни. Промислові виробництва, що визначають міжнародну спеціалізацію країни. Спеціалізація сільського господарства. Особливості розвитку третинного сектору. Характерні риси просторової організації господарства. Зовнішні економічні зв’язки. Міжнародні зв’язки України з Росією.
|
§17
|
19
|
Практична робота 2. Складання картосхеми просторової організації економіки однієї з європейських країн «великої сімки» (за вибором).
|
§18
|
20
|
Підсумковий урок (Розділ І. Тема 2) Тематичне оцінювання 2.
|
§10-18
|
РОЗДІЛ II. АЗІЯ
Тема 1. Загальна характеристика Азії (5 год.)
21
|
грудень
|
Особливості економіко-географічного положення Азії. Склад регіону. Сучасна політична карта Азії.Форми державного правління і територіального устрою країн Азії. Типи країн Азії за рівнем економічного розвитку. Міжнародні організації в Азії: АСЕАН, Ліга арабських держав. Райони збройних конфліктів та проявів тероризму.
|
§19,20
|
22
|
|
Природні умови і ресурси регіону.
|
§ 21
|
|
Контакти
Адреса:
м. Львів, вул. Кн. Ольги,1
тел: (032) 238 27 92
факс: 238 27 93
Директор:
Окопний Андрій Михайлович,
Кандидат наук з фізичного виховання і спорту, доцент
|